Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
_blank
 

 Ogłoszenie 
Ważne

REGULAMIN MLK


Poprzedni temat :: Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
Zarząd_MLK

Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 80
Wysłany: 2012-03-08, 08:38   Regulamin

§1 Ogólnie




1.1. Międzyklanowa Liga Kości (MLK) to rozgrywki dla klanów, które są zainteresowane grą w kości w ramach rozgrywek organizowanych na Kurniku.
1.2. Nad rozgrywkami i sprawami, które ich dotyczą, czuwa Zarząd: Fantastico (AK) i Rokujący (Mors).
1.3 Regulamin jest jawny.

§2 Zapisy




2.1 Aby zapisać klan do danej edycji MLK, szef klanu lub osoba przez niego wyznaczona/ lider/, w temacie ZAPISY winien napisać post zgłoszeniowy.
2.2 Treść zgłoszenia obejmuje:
- nazwę klanu
- adres strony internetowej lub forum
- osobę odpowiedzialną za MLK w klanie oraz jej numer gg.
2.3 Osoba podana w pkt 2.2 musi być członkiem reprezentowanego przez nią klanu. Każdą zmianę osoby odpowiedzialnej nalezy zgłosić na forum MLK
2.4 Klan musi liczyć minimum 5 członków, by jego zgłoszenie zostało przyjęte.
2.5 Aby rozgrywki się rozpoczęły musi zapisać się minimum 8 klanów.

§3 Rozgrywki




3.1 Przed każdą edycją przedstawiany będzie aktualny Ranking MLK. Sporządzany jest on na podstawie trzech ostatnich edycji ligi. Każdy klan otrzymuje punkty za osiągnięcia w tych edycjach zgodnie z poniższą punktacją:
1. miejsce - 20 punktów,
2. miejsce - 18 punktów,
3. miejsce - 15 punktów,
4. miejsce - 12 punktów,
5.-8. miejsce - 8 punktów,
9.-12. miejsce - 5 punktów.
powyżej 13 miejsca - po 3 punkty.
3.2. Wszystkie klany zostaną podzielone na 2 grupy na podstawie aktualnego Rankingu . Jeśli zapisze się co najmniej 16 klanów, to wtedy zostaną utworzone 4 grupy.
3.3. Pierwszy etap rozgrywek to faza grupowa, w której każdy klan gra z każdym mecz bez rewanżu (w przypadku 2 grup) albo mecz i rewanż (w przypadku 4 grup). Awans do fazy pucharowej uzyskują pierwsze 4 zespoły, jeśli rozgrywki są 2-u grupowe oraz 2 najlepsze klany, jeśli rywalizacja toczy się w 4 grupach.
3.4. W przypadku zapisania się mniejszej ilości klanów niż 8 wtedy powstaje tylko jedna grupa. Mecze są rozgrywane na zasadzie każdy z każdym. Awans do fazy play-off otrzymują 4 najlepsze drużyny.
W przypadku zapisania się do rozgrywek więcej niż 8 drużyn, ale przy nieparzystej liczbie powstaje jedna grupa - w takim przypadku do fazy play-off awansuje 4 drużyny. Mecze rozgrywane są na zasadzie każdy z każdym.

3.5. W fazie pucharowej klany grają ze sobą mecz i rewanż . Zwycięzca dwumeczu przechodzi do następnego etapu . Pary ćwierćfinałowe dobierane będą następująco:
a) rozgrywki 2-u grupowe: 1A - 4B, 2A - 3B, 1B - 4A. 2B - 3A
b) rozgrywki 4-ro grupowe: 1A-2B, 1B-2A, 1C-2D, 1D-2C.
3.6. W przypadku, gdy po dwumeczu w fazie pucharowej padnie remis (nie w jednym z nich), klany grają ze sobą dogrywkę . Liderzy wybierają 3 zawodników do dogrywki. Gra się toczy w systemie każdy z każdym przy niezmienionych parametrach stołu (5min o1) . Triumfator dogrywki awansuje do kolejnego etapu.
3.7. Zwycięzcy półfinałów grają ze sobą mecz finałowy + rewanż, natomiast przegrani grają mecz + rewanż o 3. miejsce.

§4 Mecze



4.1 Przed każdą kolejką będzie podawany terminarz meczów. Osoby odpowiedzialne za MLK w danym klanie muszą się z nim zapoznać i ustalić między sobą czas i miejsce rozegrania spotkania , a następnie napisać post z informacja o ustalonym terminie. Jeśli klany nie będą mogły dojść do porozumienia to termin wyznaczy Zarząd MLK
4.2. Jeżeli, pomimo ustalonego terminu spotkania, któryś z klanów się nie stawi, skutkuje to przyznaniem przeciwnikowi walkowera - 10:0. Z kolei, kiedy klany biorące udział w turnieju, nie rozegrają w przewidzianym terminie spotkania, otrzymują obustronny walkower (0-0). Nie przewiduje się przedłużania wyznaczonego terminu kolejek. Mecz może być rozegrany po terminie tylko i wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach i po uprzednim skonsultowaniu tego z Zarządem.
4.3. Mecze rozgrywane są systemem 5 vs 5, każdy z każdym : rankingowo, sugerowane parametry czasowe to 5min, o1 ( jeżeli nie będzie sprzeciwów dopuszcza się możliwość wydłużenia lub skróceniu czasu na grę). Stoły muszą być publiczne i zabrania się wyrzucania jakichkolwiek przedstawicieli klanów.
4.4. Zabrania się spamowania na stołach podczas gry innych osób. Podawanie wyników , czy pytanie o nie jest dopuszczalne , natomiast rozmowy nie na temat podlegać będą karom, które indywidualnie będzie wymierzał Zarząd, ( ostrzeżenie, a w przypadku powtarzania się mogą zostać odjęte punkty lub/i zawodnik może otrzymać ban na kolejkę).
4.5. W przypadku braku odpowiedniej ilości graczy, dopuszcza się możliwość rozegrania meczu 4vs4, jeśli oba klany wyrażą na to zgodę. W przeciwnym wypadku klan, który nie wystawił w wyznaczonym czasie odpowiedniej liczby graczy, oddaje mecz walkowerem.
4.6. Wszyscy klanowicze muszą grać na nickach klanowych, w których nazwa klanu będzie na początku nicka. Na każdym koncie musi być rozegranych minimum 25 partii, by gracz mógł przystąpić do gry, w innym wypadku jego partie zostaną przemianowane na walkowery. Jedyną możliwością, aby taki gracz mógł zagrać mecz jest aprobata lidera drużyny przeciwnej. Kapitan zgłasza ten fakt liderowi drużyny przeciwnej w momencie podania składu drużyn (najpóźniej z chwilą rozpoczynania gry przez zawodnika rezerwowego).
4.7. Każdy gracz może w ramach jednej edycji MLK reprezentować barwy tylko jednego klanu. Złamanie tego punktu grozi indywidualnym banem , oraz walkowerami we wszystkich meczach, w których brał udział nieuprawniony gracz. Wyjątkiem od tej zasady jest przejście klanowiczy z klanu który zawiesił swoją działalność w trakcie trwania edycji do klanu biorącego udział w rozgrywkach.
4.8. W trakcie meczu można dokonać dwóch zmian (nowy gracz rozgrywa partie, które pozostały osobie przez niego zmienianej). Zmieniony klanowicz nie może ponownie brać udziału w danym spotkaniu. Zmiany dokonuje tylko i wyłącznie osoba odpowiedzialna za drużynę dokonującą zmiany i o tym fakcie informuje lidera drużyny przeciwnej przez prywatną wiadomość lub gg.
4.9. Za każdą wygraną klanowicza klan otrzymuje 1 punkt. Suma wszystkich punktów decyduje o wyniku meczu. Spotkanie wygrywa klan, który zdobędzie w nim więcej punktów.
4.10. Przedstawiciel klanu który wygrał, zobowiązany jest do podania wyników na forum MLK najpóźniej 2 dni po terminie spotkania. Wyniki powinny być możliwie jak najbardziej dokładne.

* prosimy o podanie szczegółowych wyników poszczególnych osób z klanu (kto z kim wygrał/przegrał) lub skład i wyniki osób reprezentujacych klan przeciwny

§5 Kwestie formalne




5.1. W każdym meczu jeden klan pełni rolę gospodarza. Będzie nim zawsze ten klan, który zostanie wymieniony jako pierwszy w terminarzu. Klan- gospodarz odpowiada za założenie stołów w danym meczu.
5.2. Za każdy wygrany mecz fazy grupowej klan otrzymuje 3 punkty. W przypadku remisu klany otrzymują po 1punkt.
5.3. O miejscu w tabeli decyduje ilość zdobytych punktów. Przy wystąpieniu w tabeli równej ilości punktów przy dwóch lub więcej drużynach bierzemy pod uwagę ich bezpośrednie spotkanie. Jeśli nie da się wyłonić na tej podstawie kolejności w grupie, decyduje wtedy stosunek małych punktów.

§6 Zakazy i kary




6.1 Nie wolno publicznie i w rozmowach prywatnych używać słów uważanych za wulgarne oraz tych, które mogą obrazić przeciwnika. Każdorazowe użycie takiego słowa skutkuje odjęciem 1pkt od wyniku końcowego danego klanu.
6.2 Za bezpodstawne wyproszenie ze stołu przeciwnika, bądź osoby z zarządu (przebywających tylko na nickach klanowych) klan otrzyma karę odjęcia 1 punktu od wyniku końcowego.
6.3 Brak wyników spotkania w terminie określonym w 4.10 , skutkowac będzie odjęciem 1 punktu od wyniku zwycięzców.
6.4 Za wystawienie gracza bez wymaganej ilości rozegranych partii bez uzgodnienia z liderem drużyny przeciwnej skutkuje otrzymaniem ostrzeżenia dla klanu wystawiającego, a w przypadku powtórzenia się sytuacji udzieleniem bana i zakazu gry w następnej kolejce (walkower dla klanu przeciwnego).
6.5.Każdy gracz może w ramach jednej edycji MLK reprezentować barwy tylko jednego klanu. Złamanie tego punktu grozi indywidualnym banem oraz walkowerami we wszystkich meczach, w których brał udział nieuprawniony gracz.
6.6. Udowodnienie gry na 2 lub więcej nickach w jednym meczu, skutkować będzie odjęciem 5 punktów/ lub 4 przy grze 4&4/ od wyniku spotkania, w którym brał udział dany gracz, a także przyznaniem mu indywidualnego bana. Konsekwencją wystąpienia podobnej sytuacji po raz kolejny, będzie wykluczenie klanu z danej edycji MLK , a wszystkie jego mecze zostaną przemianowane na walkowery.
6.7. Klany rozpoczynają swoje mecze o wyznaczonej przez siebie godzinie ( podanej do wiadomości na forum MLK ). Dopuszczalne jest 15-to minutowe spóźnienie jednej z grających drużyn. W przypadku dłuższej nieobecności - lub niemożności skompletowania składu, będzie przyznawany walkower drużynie przeciwnej
6.8. W przypadku gdyby doszło do sytuacji nie opisanej powyżej Zarząd może i tak podjąć decyzję o ukaraniu danej osoby lub klanu.
6.9. Wszelkie screeny należy wysyłać na mlktur@o2.pl

§7 Postanowienia końcowe


7.1 Regulamin obowiązuje wszystkich biorących udział w rozgrywkach.
7. 2 W sprawach nieuregulowanych w powyższym regulaminie decyduje Zarząd.
7.2 Zarząd MLK zawsze jest otwarty na wszelkie pytania oraz propozycje, które należy zamieszczać na naszym forum.


Stan na dzień 04.08.2013r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8